Dit jaar bestaat de zwerfgroep 75 jaar!
We zouden dit graag vieren met alle (oud) zwerfgroepers bij elkaar, en daarom hebben we gekozen voor ons clubterrein in Austerlitz.
het weekend van 20 juni zal bol staan van de activiteiten, van een korte tocht die door beginners, gezinnen en de wat oudere deelnemers gelopen kan worden, maar er word ook volop gekampeerd.
Geen veiling, maar er is gekozen voor een kleedjesmarkt, dus heb je nog ongebruikte uitrusting liggen, neem het mee!
Vanzelfsprekend hebben we lustrumvlaggen laten maken, en zorgen we voor koffie, thee en wat lekkers, dus zet de datum in je agenda!
In de agenda op de website zal de informatie bijgewerkt worden, des te dichterbij de datum komt!