Nog een weekje, dan steken we de handen weer uit de mouwen. Heb je zin in snoeien, maaien, houtwal onderhouden, kloven, stapelen, fietsensteunen maken of een nieuwe slagboom bij de parkeerplaats? Kom helpen vanaf 10 uur. Enne, er is goede catering besteld voor de lunch. En de vooruitzichten beloven ook nog ‘ns goed kampeerweer. Tot volgende week!