We probeerden het dit jaar voor de eerste keer. Een wat uitgebreidere werkdag gecombineerd met overleg van de coördinatiecommissie op de Heerkuil. Dat is ons goed bevallen en wat zijn we dan weer blij als er ook een stevig aantal fans van de Heerkuil meewerken op de zaterdag. De houtvoorraden bij de kampvuurplek zijn aangevuld, het toiletgebouw is weer goed schoon gemaakt na de winter, de trap vanaf de parkeerplaats naar het boventerras is weer onkruidvrij en we hebben even goed gekeken naar onze jaarplanning. De meest recente data vind je in de agenda. Belangrijkste wijziging; het werkweekeinde van juni is een week vervroegd naar 20 en 21 juni en er zijn werkdagen in mei in september op de agenda gezet.
We zien dat er een behoorlijk aantal bomen op het terrein overwoekerd dreigen te worden door klimop. Op dit moment nog geen probleem, maar als we dat zo laten verstikken die bomen en dat vinden we een minder goed idee. We zijn dan ook gestart met het weghalen van klimop in deze bomen (of in ieder geval doorsnijden van de begroeiing dat het niet verder komt). Mocht je op het terrein zijn en geen zin hebben in bramentrekken en brandnetels verwijderen, dan is de klimop misschien wat voor je ;-). Bij twijfel overleg even met de kampmeester of stuur ons even een berichtje.
Tot een volgende werkdag en/of werkweekeinde