Op woensdag 16 juli wordt er aan de toegangsweg naar het terrein De Smagten gewerkt. De werkzaamheden zullen waarschijnlijk vroeg beginnen en een dag duren. Men probeert daarbij het terrein toegankelijk te houden, maar af en toe zal er misschien toch een tijdelijke gehele afsluiting van de toegangsweg zijn.
De werkzaamheden zijn nodig omdat na veranderingen van infrastructuur in de bodem de toegangsweg slecht begaanbaar was. De beloofde herstelwerkzaamheden zullen aankomende woensdag uitgevoerd gaan worden.
Dank voor jullie begrip en blijf genieten van het terrein en zijn omgeving.