Het weekend van 14 en 15 maart is werkweekend en VLV op Roggebot, maar met een speciaal tintje: de pachtovereenkomst is vernieuwd voor 30 jaar en daarmee gaat het licht op groen voor de vernieuwing van het sanitair. Alles is plots in een stroomversnelling geraakt en vanaf 16 maart gaat de aannemer aan de slag. Het werkweekend zullen we dan ook e.e.a. voorbereiden en noodzakelijke ruimte creëren zodat de bouw zo voorspoedig mogelijk kan verlopen. Wel betekent het dat we het terrein enkele weken af moeten sluiten. We mikken erop dat alles net voor de meivakantie klaar zal zijn, dus dat de poorten vanaf 25 april weer open zullen zijn.