Vertraging op de Roggebot

Het wordt echt heel mooi op de Roggebot, maar wat timing betreft zijn we te optimistisch geweest. Er is wat vertraging bij de bouw en als de aannemer de boel uiteindelijk overdraagt moeten we zelf nog wel e.e.a. doen aan afronden en opruimen. Het is niet haalbaar om 25 april al open te gaan en dat is jammer voor idereen die in de voorjaarsvakantie wilde komen kamperen. We mikken nu op half mei, het weekend van 16 en 17 mei. We houden jullie op de hoogte!

Scroll to Top