De faciliteiten op het terrein gaan op de schop. Om de renovatie vlot en soepel te laten verlopen moeten we de aannemer niet hinderen. Water en toilet zullen afgesloten worden en daarom heeft de afdeling besloten om het terrein tijdelijk op slot te houden. Jammer natuurlijk, maar snel genoeg kan iedereen weer terecht op ons prachtige terrein. Nieuwsgierig naar hoe het geworden is? Iedereen is weer welkom vanaf 25 april.