Er wordt hard gewerkt op de Roggebot. In het weekend is er enorm veel werk verzet (Bedankt werkgroep!!), en de aannemer kon ‘s maandags direct gaan slopen. Inmiddels staat het geraamte van het nieuwe gebouw er al, fijn dat het goed verloopt. We hopen nog wel dat 25 april haalbaar is, maar het is zeker geen garantie. Er zullen nog veel handen nodig zijn voor afwerkingsklussen als de aannemer is vertrokken. Houd de nieuwsberichten in de gaten voor updates over de heropening.