Rectificatie

Een heel mooi artikel in het jaarboek over de wadloop-weekenden die jaarlijks tijdens Pinksteren gehouden werden op ons mooie Aagt in Eenrum. Helaas hebben we als terreingroep/afdeling moeten besluiten deze weekenden niet langer te organiseren.

Onze dank gaat uit naar Werry, die vele edities van dit weekend de organisatie op zich heeft genomen, en naar de enthousiaste deelnemers door de jaren heen.
In het jaarboek staat vermeld dat we ook dit jaar weer een tocht organiseren, helaas is er binnen de afdeling niemand gevonden die de organisatie op zich kan nemen.

Wel blijft het natuurlijk een van de mooiste uitjes om vanuit Eenrum te ondernemen, en we hopen dan ook dat ieder die dit avontuur eens wil ondernemen, dat op eigen initiatief zal gaan doen!

https://wadlopen-pieterburen.nl/vragen-over-wadlopen/bekijk-wadlooptochten/?gad_source=1&gad_campaignid=12372036464&gbraid=0AAAAAD8WKkoKI3xa39LiXETa_2ESgvfPv&gclid=CjwKCAjwtcHPBhADEiwAWo3sJmIKOw2SWEH6kilABySczmdfs-IYeDzFdlTYf6LoUGQZ8zOta9hWJhoCKmwQAvD_BwE

Bij deze dus een zetje in de goede richting!

 

Mochten er leden of oud-deelnemers zijn die het op zich willen nemen om het jaarlijks te laten terugkeren op de toeragenda, laat het ons dan weten, wie weet kunnen we de traditie dan toch voortzetten!

Scroll to Top