Parkeren op de Kooiberg

Beste kampeerders,

Willen jullie graag de auto’s achter de slagboom bij de “P” achterlaten. Er komen de laatste tijd klachten van wandelaars over geparkeerde auto’s bij de opgang van het terrein bij het pomphuisje. Dit mag écht niet, we lopen risico dat de relatie met de terreineigenaar verstoord raakt. Dus: even uitladen mag wel, maar dan de auto terug naar de slagboom. Bedankt, en geniet van het kamperen.

Scroll to Top