We vinden het wel jammer dat de renovatie nogmaals vertraging opgelopen heeft. We willen zo graag weer open gaan, maar helaas, 15/16 mei blijkt toch nog te vroeg te zijn. Dit weekend komt de loodgieter en rondom Hemelvaart gaan een paar klussers nog weer flink aan de slag met de bestrating. De week erna worden de wanden en deuren geplaatst. Kortom, nog ietsjes langer geduld hebben. Het weekend van 5 en 6 juni gaat het gebeuren, dan kunnen de slingers uit op de vernieuwde Roggebot