Inbraakschade terrein Springendal

Helaas is  er december en januari ingebroken in het toiletgebouw van ‘t Springendal. De inbrekers hebben veel schade veroorzaakt. Ze hebben alle waterkranen weggehaald en alle waardevolle onderdelen van de beide warmwater-geisers. Daarbij zijn leidingen verwijderd, wastafels kapot gemaakt en deuren beschadigd.

De terreincommissie is druk bezig om alle schade te herstellen. Voor het paasweekend zal er weer stromend en warm water zijn in de douches en toiletten. Tot 24 maart is alleen het wintertoilet en de winterkraan bruikbaar. Er kan intussen wel gekampeerd worden op ‘t Springendal.

Let op: er geldt een nieuwe sleutel-instructie. Zie hiervoor de terreininformatie van ‘t Springendal (op deze website).

Scroll to Top