Na een super werkdag met wel 30 helpers is het terrein er weer klaar voor.
Net voor de werkdag is het sanitair gebouw in de zomerstand gezet. Er kan dus weer een heerlijke warme douche worden genomen. Ook is de afwasplaats met het warme water weer in bedrijf.
Kom genieten.
De Afdeling Rotterdam-Zeeland wenst je een fijn verblijf.